מתנות לחג: משחקי קופסה מומלצים

מי שעקב אחריי באינסטגרם היה חלק מהמסע של הילדים ושלי, בין מגוון תערוכות הצעצועים שנפתחו לקראת החגים הקרבים.

בתערוכות הציגו עשרות יבואנים ויצרני צעצועים את כל מה שחדש בתחום. את כל המוצרים שהתרשמנו מהם, תוכלו לראות כאן באתר, בסדרה של כתבות על הצעצועים הכי מעניינים, ומשחקים לילדים הגדולים, שהם כידוע קהל היעד הכי קשה להתאמת מתנות. (לחצו על המילים המודגשות למעבר לכתבה).

בכתבה הזו ריכזנו רשימה של משחקי קופסה מעניינים במיוחד, שיש להם גם ערך מוסף כגון פיתוח מיומנויות, חינוך ערכי, הכנה לכיתה א׳ ועוד.

תחילה ביקרנו במתחם של משחקי ״גאוני״, חברה חדשה יחסית בשוק, שמתמחה בפיתוח משחקים חכמים ואיכותיים. חלק מהייחוד שלה הוא שהפיתוח של המשחקים נעשה בארץ, בליווי של אנשי מקצוע, ביניהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית.

התנסינו במספר משחקים של גאוני בשנים האחרונות, והמשחק שהכי אהבנו, הוא ״מאקי סטאק״, משחק חווייתי ומגבש ובו צריך להכין סושי עם עיניים עצומות, עם מגוון של אביזרים איכותיים.

אני קוראת לו משחק הצלה – כשמתארחים אצלנו חברים מהגן או מהכיתה, ואין חיבור, הילדים רבים או סתם האווירה לא כל כך טובה – אני מיד מוציאה את המשחק הזה ותוך דקות כולם שמחים, צוחקים ומשחקים ביחד.

העונה משווקת חברת גאוני שני משחקים חדשים, צבעוניים ושמחים, ועם הרבה ערך מוסף:

שרלוק אקספרס – משחק בלשי ובו צריך למצוא את האשם בפשע. כל 6 דמויות המשחק חשודות, עד שהוכחה חפותן. במשחק, עליכם להיעזר בתחכום בקלפי האליבי (רמזים) כדי לגלות מי האשם: האם זה מוריארטי – האויב המושבע של שרלוק, או השותף הסמוי של מוריארטי? רק אחד אשם! 

אם הוכחה חפותם של 6 החשודים ע"י אליבי אחד לפחות, אז מוריארטי הוא האשם.

מאחר ושרלוק הוא בלש מעולה, מייד כשהוא מצליח במשימה וחושף פושע אחד, מגיעה משימה חדשה! 

המשתתף הראשון שצבר 5 קלפי חשודים – הוא המנצח.

המשחק כולל 27 קלפי חשודים ו-36 קלפי אליבי (רמזים). 

המשחק מתאים ל- 2 עד 6 משתתפים, מגיל 7 ומעלה. 

מחיר: 59.90 ש"ח. 

Fishing day – (יום דיג) – משחק חברתי מהיר ומבדר, המפתח מיומנויות של מוטוריקה עדינה, ריכוז והבחנה. במהלך המשחק על המשתתפים לשבת על שפת האגם המאוייר שבמשחק ולדוג דגים, צפרדעים ומגפיים. הדייג מתבצע בעזרת חכות עם טבעות, כאשר יש לתפוס את הפריטים באמצעות הטבעת. שימו לב! יש לדוג רק מה שנדרש בקלפי האתגר, לפני שתופסים ברווז הצהוב! הראשון שיצליח להשלים 5 קלפי אתגר– הוא המנצח. מי יוכתר כאלוף הדיג באגם?

קלפי האתגר מציגים 3 סוגי משימות: יש לדוג רק את הפריטים עם הצבע או הצורה המופיעים על גבי קלף האתגר ; אסור לדוג את הפריטים עם הצבע או הצורה המופיעים בקלף האתגר ;  יש לדוג את הפריטים עם הצבע וגם עם הצורה המופיעים בקלף. 

המשחק מכיל: קופסת משחק – אגם מאויר, 4 חכות, 4 דגים, 4 מגפיים, 4 צפרדעים, 1 ברווז ו- 32 קלפי אתגר.

המשחק מתאים ל- 2 – 4 משתתפים. מתאים לגילאי 5 ומעלה.

מחיר: 99 – 110 ש"ח.

צילום אופיר וייס

יש לכם ילדים בגילאי הגן? המשחק החדש מולטי-קומבינציה של חברת יצירה יסגור לכם את הפינה של משחקי התפתחות. המשחק כולל הכל, באמת את כל מה שאתם צריכים כהכנה לגן חובה וגם לכיתה א. הוא מקיף את שלל הנושאים שילדים בני 5 צריכים לדעת, ומגיש את זה בצורה חוויתית, מעניינת ויסודית.

אהבנו גם את המארז ״עולמם של בעלי החיים״ של חברת תמנון, שהוא גם ספרון צבעוני שמספר על בעלי חיים שונים בחלוקה ליבשות, וגם פאזל אובלי של מפת העולם. אחרי שתסיימו להרכיב את המפה, תוכלו לחבר במקומות המתאימים גם דמויות של בעלי החיים וכך תקבלו פאזל תלת מימדי.

אנחנו תמיד בעד משחקים שמחנכים לערכים ומעשים טובים, גם אם זה דורש מאיתנו ההורים, השקעה וליווי של הילדים בזמן המשחק ואחריו.

שמעתם על סדרת המשחקים החינוכיים נתת-קיבלת?

מדובר במשחקים שמתאימים ככלי טיפולי לילדים מגיל 3 ומעלה, בפיתוח של מיכל לאופר והם שמים דגש על ערכים, חשיבה חיובית, כלים לביטוי רגשות וכישורים חברתיים.
משחקי הסדרה: "נתת קבלת" ,"לתת לקבל!","מה אני מרגיש?"," מה אני רוצה?"," ערכים", "לחשוב טוב..", "אני אוהב.. אני אוהבת".

שימו לב, כאמור, שמדובר במשחקים מעמיקים, שמצריכים ליווי של ההורה, ולרוב הילדים לא יכולים לשחק בהם לבד.


קופון הנחה למשחקים וצעצועים – בלעדי לעוקבות שלנו!

טוילנד – חנות אונליין ענקית עם מבחר עצום של משחקים, צעצועים ומוצרים לתינוקות, ומשלוחים לכל רחבי הארץ:

הקוד goodmother מקנה 5% הנחה על כל האתר www.toyland.co.il

*אין כפל קודים ומבצעים.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב