נופשים עם ילדים בצפון: מלון אוליב בגלבוע וגן גורו

מאז שבעלי חזר להיות שכיר במשרה מלאה, מרגישים אותו פחות אצלנו בבית. גם לרע, וגם לטוב. אצל הילדים האבא הפך לדמות קסומה שבאה בלילות לכסות אותם רגע לפני שהם נרדמים. האיש הזה, שסוחב את הסלים הכבדים מהסופר, הפך להיות אני, גם להחליף נורה ולשחרר את המדיח שנתקע זו אני. כל הדברים המעצבנים האלה שאפשר היה לעשות מהם אאוטסורסינג בקלות כי ״אני בת ואתה בן, וזה התפקיד שלך״ – פתאום כבר אין על מי להפיל.

זה החלק הרע. והחלק הטוב הוא שפחות אכפת לו מדברים שבעבר הוא היה מעורב בהם יתר על המידה. כשאמרתי שארגנתי לנו חופשה קצרה בצפון, סופ״ש מקוצר רק כדי להתאוורר, לא היה לו כוח להתחיל לחפור מה ואיפה ולמה שם, ואולי לא שם ואולי פה, ואורי אמר שהם היו באחלה צימר בצפון אז אולי דווקא נבדוק את המקום הזה.

רק אמרתי לו – ממי נוסעים בשישי הבא לצפון והוא היה כל כך עייף שיכל רק להנהן קלות ולהירדם.

מה שכיף בחופשה עם הילדים שלנו זה שממש לא אכפת להם לאן נוסעים. אני לא מבינה את האנשים האלה שנוסעים לחו״ל כשהילדים קטנים. הילדים שלנו, בני 7, 5 ו -5, נהנים מכל עץ ואבן שתשימו מולם. למה לשלם עשרות אלפי שקלים על חופשה בחו״ל אם גם פה כיף להם מספיק? קחו אותם למרחבים הירוקים של עמק יזראעל, בטוח יהיה עדר פרות בדרך, ואולי גם סוסים תועים, ומאגר מים זניח שהילדים יצהלו למראה שלו. והרבה מטעים של בננות, ושקדיות, ועננים בצורות שונות. מה צריך יותר מזה? אושר של הילדים – קווים לדמותו.

ארגנתי לנו חופשה משפחתית מהממת, למרות סוף השבוע החורפי והסגרירי שנפל עלינו. עשיתי לכולם הפתעה, ה-waze היה בידיי, ורק בסוף בסוף, אחרי חצי שעה של נסיעה פסטורלית באיזור העמקים, כשפנינו לכיוון גן השלושה, הילדים התחילו לצרוח – הולכים לגן גורו! אמא לקחה אותנו לגן גורו!

הייתם פעם בגן גורו?

אני ובעלי היינו שם קצת לפני שעידן נולד. התעקשנו לצאת לחופשה זוגית אחרונה רגע לפני שהסטטוס המשפחתי שלנו משתנה. לנו במלון באיזור הכנרת ובדרך חזרה עצרנו בגן גורו. אני זוכרת איך ראינו שם מלא משפחות עם ילדים קטנים ועגלות, והתרגשנו שעוד מעט גם אנחנו נהיה ככה.

הגן גורו הוא פשוט מקום חמוד, זה התיאור המדויק של המקום. גן חיות קטן וחמוד, עם המון המון צמחיה, טבול כולו בירוק.

מה תראו שם? בעלי חיים אוסטרלים ואחרים, וגם מבוך מושקע עם דמויות ענקיות של דינוזאורים שבלחיצה על הכפתור מתחילים לזוז, לשיר ולספר את סיפורם.

במתחם הקנגורו אפשר לגשת, ללטף ולהאכיל את הקנגורואים. חופן של האוכל המיוחד שלהם עולה שקל, והילדים התלהבו גם מעצם הרכישה שלו מהמכונה. השקענו איזה עשרה שקלים כדי להשביע את הקנגורואים, וניצלנו את הרגעים האלה כדי ללטף ולצלם אותם.

בכניסה למתחם של התוכים מקבלים שיפודים עם חתיכות קטנות של תפוחים וכשנכנסים פנימה, התוכים עטים עליכם ועל האוכל שהבאתם להם. גם כאן, פוטנציאל עצום לצילומים למזכרת והתלהבות של הילדים.

מה עוד נמצא בגן גורו?

פינה עם מגלשות ומתקנים לילדים וספסלי מנוחה להורים, אגם קטן עם ברבורים, וחנות מזכרות משגעת על טהרת מוצרי נוי באווירה אוסטרלית.

הגן גורו היא אחת מפינות החמד שלנו בישראל, שמומלץ מאוד מאוד לבקר בה, ודווקא עכשיו בחורף, לפני עונת השיא, כשכל התוכים והקנגורואים הם רק שלכם.

הביקור בגן גורו לקח לנו כשעתיים וחצי. יש תחנת דלק צמודה לגן גורו אז היה רק מתבקש שנתדלק.

ואז הגענו למלון ״אוליב בגלבוע״

מלון אוליב בגלבוע, מרשת מלונות אוליב, שנמצא במרחק של כרבע שעה נסיעה מהגן-גורו, ממוקם על פסגת הגלבוע וצופה על שלושת העמקים – עמק המעיינות, עמק חרוד ועמק יזרעאל.

המלון היפה הזה מתאים לאירוח גם למשפחות עם ילדים (כמונו), גם לאירוח זוגי רומנטי וגם לאירוח של כל המשפחה המורחבת או קבוצת חברים, באחת משתי הוילות המשפחתיות שבצידי מתחם ההארחה.

בעונת הקיץ אוליב בגלבוע מציע רחצה בבריכת המלון, שצופה לנוף המדהים של העמקים, לחוויה המירבית. ומה הכי חשוב כשבאים למלון בקיץ, עם ילדים קטנים? יש כאן גם בריכת פעוטות מוצלת וגדולה יחסית.

מלון אוליב בגלבוע. צילום: goodmother
מלון אוליב בגלבוע. צילום: goodmother

במלון ישנו מתחם ספא המציע מתחמי טיפולים, חדר אוכל מרווח עם ארוחות בוקר בהגשה עצמית ואפשרות לתאם גם ארוחות צהריים לקבוצות.

כאן תוכלו לצפות בארוחת הבוקר שהוצעה לנו במלון, מבחר גדול, והכל טרי וטעים:

מה אפשר לעשות באיזור?

האטרקציות שבסביבת המלון אוליב בגלבוע הן גן גורו המקסים, שהוא חלק ממתחם התיירות של גן השלושה, שנמצא רק רבע שעה נסיעה מהמלון.

פארק המעיינות שבו ניתן לשכור קלנועית משפחתית לנסיעה חוייתית ברחבי הפארק, סיורים וטיולי רייזרים בתיאום עם המלון, והכי חשוב – הנוף… הוי הנוף..

בקישור הזה תוכלו לראות תמונות וסרטונים נוספים מהחופשה שלנו.

*הכותבת הייתה אורחת של האתרים המתוארים בכתבה.


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב