נופשים עם ילדים: החופשה המדברית שלנו – חלק ב׳

אחרי החלק הקסום של החופשה המדברית שלנו בחאן צל מדבר, שבו קיבלנו את השבת אל מול הנוף של מכתש רמון, צפינו בכוכבים בטלסקופים והתעוררנו לזריחה חד פעמית (לסיפור המלא כאן), עזבנו את איזור מצפה ופנינו מזרחה, ליעד הבא שלנו.

רוזי, מנהלת השיווק החייכנית של המלון, מתארת שירות חם ואישי שניתן לאורחי המלון, מעל ומעבר למצופה: ״אני תמיד שמחה לסייע לאורחים שלנו לבנות את כל החופשה שלהם באיזור, להבין את הכיוון של מה שהם רוצים ולעזור להם בחיבור למדריכים ושירותי התיירות המתאימים באיזור שלנו. אני תמיד ממליצה לאורחים לאכול ארוחת צהריים אצל ״המאמות״, נשות ירוחם המקומיות, שמשלבות בארוחת הצהריים הביתית והטעימה גם סיפורים אישיים ומקומיים. זו חוויה אותנטית וחד פעמית למשפחות עם ילדים״.

בין האטרקציות המקומיות שרוזי ממליצה עליהן: פארק ירוחם, שמורת האירוסים, אירוח בדואי באיזור, טיולי אופניים, גלישת חולות, חוות שנמצאות בסביבת היישוב, המציעות ביקור בשדה גידול הסברס הגדול במזרח התיכון, צפייה בהכנת גבינות מחלב עיזים, ועוד.

החופשה שלנו באירוס המדבר הייתה נעימה מאוד, נחנו ונהננו, ואנחנו ממליצים בחום להגיע לכאן במהלך הקיץ. במקום יש כאמור בריכה ובריכת פעוטות מרווחת, מועדון לילדים (שפעיל במהלך החופש הגדול), מדשאות ואווירה של נופש.

השהות במלון מאפשרת לכם לשלב חופשה במקום איכותי במחיר סביר, יחד עם ערך מוסף חברתי וההזדמנות לתרום לחינוך בירוחם וכלכלת האיזור כולו. שווה ביותר.

 
 

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

ואילו אטרקציות ופעילויות תמצאו במרחק נסיעה סביר מירוחם?

חוות האלפקות המקסימה במצפה רמון, צריף בן גוריון, אירוח בדואי ״סלימה״ ביציאה מירוחם, אגם ירוחם, נווה מדבר קטן ומקסים ביציאה מהעיר, שמורת הטבע של המכתש הגדול, גלישת חולות ועוד.

בחודש אוגוסט, המלון מציע מבצעים שונים, ביניהם: ילד ראשון חינם, ארוחת צהרים לכל ילד כולל קרטיב ומשקה, בהזמנה של מינימום 2 לילות.

לאחר האירוח במלון, החלטנו לעבור דרך באר שבע (כ-40 דקות נסיעה) ולהגיע לראשונה ללונדע, מוזיאון הילדים.

הסתבר שזה מקום מדהים לילדים, כל כך חווייתי ומהנה שאנחנו כבר לא יכולים לחכות לחזור לשם שוב. על הדרך נספר לכם שבמהלך אוגוסט יתארח בלונדע קרקס פלורנטין, מה שהופך את הביקור שם למהנה במיוחד: גם מופע קרקס וגם פעילות חווייתית בלונדע. לכל הפרטים, עלויות ותאריכים, היכנסו לידיעה הבאה.

*הכותבת הייתה אורחת של האתרים המתוארים בכתבה.


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב