סופשבוע של קונצרטים חינמיים בתל אביב

שלושה קונצרטים של התזמורת הקאמרית הישראלית ופרויקט "תדר" יתקיימו תחת כיפת השמיים בתאריכים 7-8.10 ובמסגרתם יבוצעו יצירות מקוריות ועיבודים חדשים לקאלסיקות של מוריקונה ופיירוז. הקונצרטים בתמיכת עיריית תל אביב והכניסה אליהם חינם. 

שיתוף פעולה היסטורי בין תדר לתזמורת הקאמרית הישראלית בתמיכת עיריית תל אביב הוליד סופשבוע שבו בית רומנו יהפוך לאולם קונצרטים. במהלך ימי שישי ושבת, 7-9 לאוקטובר, יתקיימו שלושה קונצרטים בהם התזמורת הקאמרית תארח הרכבים וסולנים וביחד יבצעו יצירות מקוריות לצד עיבודים חדשים לקלאסיקות שנכתבו במיוחד לפרויקט זה.

ביום שישי התזמורת תארח את סמי חשיבון ורביעיית אלפאראבי מנצרת לקונצרט מחווה לפיירוז, אחת מגדולות הזמר הערבי בכל הזמנים. המופע יכלול עיבודים מקוריים של כמה מהקלאסיקות של הדיווה הלבנונית. תזמורת קאמרית שלמה לצד להקת פולקלור ערבית וזמרת.

ביום שבת קונצרט כפול – תזמורת ארמון בזמן. פרויקט המחבר בין המוסד הקלאסי־תזמורתי לסאונד עדכני מעולם האינדי והאלקטרוני. "ארמון בזמן" היא יצירת מולטימדיה של מוזיקה, פרפורמנס ווידאו, המתארת מהלך של שבוע ובשיאו יום השבת. המופע הוא מסע בן שעה של מוזיקה המשחקת עם תפיסת הזמן של הקהל ושל המבצעים.

הקונצרט השני הוא הפקת מקור של תדר – מופע מחווה לאניו מוריקונה, המלחין האיטלקי הענק אשר עיצב והגדיר את הסאונד של סרטי הספגטי והמערבונים הקלאסיים של שנות ה-60 ועד היום נחשב לאחד מגדולי המלחינים אי פעם. את העיבודים כותב במיוחד לפרויקט זה עוזי פיינרמן רמירז.

כל הסופשבוע בבית רומנו ילווה בפסקול מתאים לאווירה החגיגית אשר תאפוף אותו – סטים של אספני תקליטים, וידאו ארט מרהיב על קירות בית רומנו ואפטר פארטיז סביב התמות המוזיקליות, אשר יבוצעו חי לראשונה תחת כיפת השמיים.

 

יום שישי 7 לאוקטובר 21:00 – קונצרט מחווה לפיירוז

יום שבת 8 לאוקטובר – 19:30 תזמורת ארמון בזמן \\ 21:30 מופע מחווה לאניו מוריקונה

 

בית רומנו, דרך יפו 9, תל אביב. כניסה חופשית. www.teder.fm

 

שמות המשתתפים:

התזמורת הקאמרית הישראלית 

 

קונצרט מחווה לפיירוז:

ניהול אומנותי – סמי חשיבון

מנצח – תום כהן

 

להקה סולנית  – רביעיית אלפאראבי ( כינור, עוד , קאנון , נאי, וזמרת )

 

תזמורת ארמון בזמן:

ניהול אומנותי ועיבודים – מתן דסקל ושלו נאמן

מנצח – מתן דסקל

 

מופע מחווה לאניו מוריקונה:

ניהול אומנותי – מארקי פ׳אנק וצח בר

מנצח – אריאל צוקרמן

עיבודים – עוזי פיינרמן רמירז

asf_9591
צילום: אסף קליגר

חג המוזיקה הישראלית בשיתוף הקאמרית

 חג המוזיקה הישראלית יתקיים זו הפעם ה-19 במשך שישה ימים, בין ה-5 וה-10 באוקטובר 2016 במטרה להעשיר את רפטואר המוזיקה הקונצרטית הישראלית ולפתוח חלון לעשייה מוזיקלית, מימי טרום המדינה ועד היום. הפסטיבל ייערך במקומות שונים ברחבי הארץ, לרבות בתל אביב והכניסה לכל האירועים היא חופשית.

את הקונצרט שיעלה בתל אביב במסגרת חג המוזיקה הישראלית, תנגן התזמורת הקאמרית הישראלית. קונצרט ויולה LIVE  יתקיים ב-7.10 בשעה 10:00 בבוקר במוזיאון תל אביב לאמנות, אולם רקנאטי.

שמות המשתתפים:

איתמר רינגל, ויולה

התזמורת הקאמרית הישראלית

אריאל צוקרמן, מנצח

 

שמות היצירות

גדעון לוינסון, ViloAlive

רון וידברג, סימפוניה קאמרית

מרדכי סתר, בת יפתח

 

להזמנת מקומות: 02-6241043 או באתר: http:// israeli-music-festival.org

asf_9545
צילום: אסף קליגר

 

היכנסו לקרוא  על כל האטרקציות שיש בחגים (מומלץ להירשם בתחתית העמוד לקבלת עדכונים):

מתי החופשות ומה עושים עם הילדים – כתבה מתעדכנת

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב