רעיון מנצח למתנה: בובת יומולדת של ספרק טויס

חברת "ספרק טויס" הישראלית, המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, מציגה מתנת יום הולדת מושלמת לילדות – בובת נסיכה יפה שגם שרה בעברית מגוון שירי יום הולדת, בעיבוד נעים ואיכותי.

פתחנו את האריזה היפה והמרשימה, וחקרנו את הבובה מכל הכיוונים. קודם כל והכי חשוב – מדובר בבובה באיכות גבוהה, לא מהפושטיות-הפלסטיקיות-מעאפנות האלה. היא עשויה מגומי קשיח כזה, נעים למגע, כמו זה של בובות הדיסני המקוריות היפות האלה (במקרה יש לנו כמה כאלה בבית להשוואה).

בנוסף, יש לה פנים אסתטיות והבעת פנים נעימה וידידותית, וזה ממש לא מובן מאליו – בחנויות הצעצועים תמצאו שורות של בובות זועפות, שכנראה איש כועס מאוד יצר אותן.

יש לה ריסים ארוכים שלא נשרו כשמשכנו בהם ושיער עבה וארוך, קלוע לצמה, שהלוואי על כולנו.

השמלה היפה שלה, המשלבת 3 סוגי בדים, תפורה היטב ובעדינות, ולרגליה נעליים מגומי. בנוסף, תמצאו בקופסה גם מסרק יפה, איתו ניתן לסרק את הבובה (או את הילדה).

גובהה הוא כ-35 ס״מ, בגודל תואם לאותן בובות דיסני מקוריות, מה שיגרום לה להשתלב בקלות בחבורה. פלוס נוסף הוא שמדובר בנסיכה ששמה לא נודע, מה שמאפשר לילדה לתת לה שם בחופשיות, לפי רצונה. התאומות קראו לה עומר, על שמו של החבר הכי טוב של האח הגדול שלהן. לכו תבינו…

בנוסף, כאמור, מדובר בבובה מנגנת – יש לה תליון יפה וזוהר על הצוואר שמשמש ככפתור, וכשלוחצים עליו היא מנגנת שלל שירי יום הולדת בעברית –  היום יום הולדת; יום הולדת חגיגה נחמדת; יום הולדת חג שמחה לילדים; יום הולדת הנה בא; שתזכה לשנה הבאה עד 120 שנה.

השירים הם באיכות מאוד טובה, מבחינת ההפקה ואיכות השמע.

עם המנגינות האלה הילדים יוכלו לערוך טקס יום הולדת לצעצועים, לעצמם ולחברים, כי מי לא אוהב לשחק בימי הולדת.

כאמור – רעיון מצויין למתנה לילדה או ילד ביום הולדתו – בובה איכותית עם ערך מוסף.

מחיר: 149.90 ₪.

להשיג  בחנויות הצעצועים המובחרות.

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב