שוקו חדש בלי סוכר בכלל + קופון הנחה!

תכירו את המוצר החדש של יטבתה – שוקו בלי סוכר. וגם בלי ממתיק מלאכותי. פשוט שוקו! סוף סוף מישהו עשה מעשה ושחרר את השוקו שלנו מהררי הסוכר, הממתיקים, והטעם המתכתי שהתלווה אליו כתוצאה מכך.

השוקו החדש, מן הסתם, בריא יותר, משמין פחות ולא פחות חשוב – טעים יותר. ללא הסוכר, הטעם השוקולדי יותר מורגש, ויש בו קצת מהמרירות של קקאו, כך שגם מבוגרים יתחברו אליו.

קיבלנו לנסיון את השוקו החדש, ואהבנו מאוד. בוביק שם לב בהתחלה שהשוקו קצת אחר מזה שסבתא קונה לו בדרך כלל. ״יש לזה טעם של קפה״, הוא קבע. ״קפה? איפה קפה?״ המחשבה הראשונה שלי הייתה של התרגשות. המחשבה השנייה הייתה של תדהמה. מתי ואיפה הילד בן ה-4 שלי טעם קפה?! (עדיין נשאר בגדר תעלומה). בוביק סיים את הכוס וביקש עוד.

ארוחה מלמעלה

חשוב לדעת, ש״השוקו שלי״, הוא מעבר לסתם משקה חלב. מה שעומד מאחורי המוצר החדש, זה הרצון של ״יטבתה״ להביא לשינוי בתפיסה והפחתה הדרגתית של צריכת הסוכר ע״ הציבור. מעבר לכך, נותנים לצרכן את האפשרות לקחת אחריות על כמות הסוכר שיצרוך, וגם על מספר הכפיות שישים לילדים שלו בכוס השוקו.

אנחנו אהבנו אותו כמו שהוא, אולם ביטבתה מציעים להמתיק קצת את השוקו בהתחלה, למי שרגיל לטעם המתוק, ואז להוריד בהדרגה את רמת הסוכר, באופן הבא:

שוקו מודעה

 

הטעם הוא דבר נרכש, ומושפע מגורמים כמו גיל, גורמים פסיכולוגיים וסביבתיים. ״טעים״ הוא עניין סובייקטיבי ותלוי תרבות, וגם עניין של הרגל. אם התרגלנו מהילדות לאכול מוצרים מתוקים מאוד – זה טעים לנו. אבל גם אם היינו מתרגלים לאכול מזון הרבה פחות מתוק – זה עדיין היה טעים לנו! מסיבה זו, רק בגן, מכורח המציאות, בוביק נחשף לראשונה לממתקים מפוצצי סוכר. אולם, בגלל שבבית לא התרגל למנות סוכר כאלה, הוא יכול להסתדר בלעדיהם, ולאכול כקינוח גם דברים פחות מתוקים.

מעבר לערך התזונתי והחינוכי, המחיר של ״השוקו שלי״ זהה למחיר של שוקו רגיל.

מה שבטוח, לשוקו הרגיל עם סוכר, אנחנו לא חוזרים. ואני תוהה, מתי כבר יעשו את זה גם למעדני החלב, העוגיות, העוגות הבחושות, ושאר הדברים שהם פשוט מתוקים מדי, לטעמם של כל כך הרבה אנשים.

 

ויש גם קופון של 30% הנחה!

Screen Shot 2016-07-02 at 2.36.51 PM

 

להדפסה ישירה של הקופון לחצו כאן.

 

 

חייבים לקרוא גם:
תגובה 1
  1. אפרת אומר/ת

    סוף סוף שוקו ללא סוכר ! אולי עכשיו בתי תשתה שוקו בבקרים ..
    תודה על העדכון !;)

לא ניתן להגיב