מתנות לגיל 9: דברים שהם ישמחו לקבל

מתנות לגיל 9: עידן הבן הבכור שלי חגג יומולדת 9, ואני משתפת איתכן איזה מתנות החלטנו לקנות לו – מאיתנו ההורים, מהאחיות הקטנות, וגם מסבתא והדודים. לא פשוט בכלל לבחור מתנה לילד בן 9, שכבר יש לו כמעט הכל.

אז מה בכל זאת הוא קיבל ליום ההולדת? להלן 10 המלצות שלנו למתנה לילד בן 9 (בדגש על בנים, אבל להערכתנו גם בנות יהנו מהמתנות האלה באותה מידה).


תרצי לקבל כרטיסים במתנה לאטרקציות וקופונים לחנויות אונליין? הצטרפי לטלגרם שלנו. בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

מתנה מס׳ 1: פיג׳מה

בגדים זה לא מתנה! הייתי אומרת אני כילדה, והילדים שלי גם הם באותה דעה. אבל אם זו פיג׳מה נעימה וכייפית, בעיצוב שהילד אוהב, אז אולי בעצם זו גם יכולה להיות מתנה.

רוב הסיכויים הם שהילד בן ה-9 שלך אוהב קומיקס, אז מה דעתך על פיג׳מה בעיצוב קומיקסי, עם השלל דמויות של מארוול?

ויש כרגע גם סייל נדיר באתר של דלתא, שבו תוכלי לרכוש פיג׳מה מדליקה כזו של קומיקס בעלות של עד 50 ש״ח. לחצי כאן להטבה. 

קבלו קוד קופון שווה לאתר של דלתא!

הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר של דלתא! (באתר בלבד, ללא כפל קופונים, לא תקף על פריטים שמסומנים בסייל).

מתנה מס׳ 2: לגו

לגו זה תמיד רעיון טוב, ואין (כמעט) ילד שלא ישמח לקבל לגו. בלגו של גדולים עידן התחיל לשחק כבר כשהיה בן 4. הוא עשה הפסקה בסביבות גיל 6 כי קצת נמאס לו, ולאחרונה חזר שוב לבנות דגמים מסובכים של מטוסים וספינות.

הקוד goodmotherksp מקנה הנחה על רוב ערכות הלגו באתר ksp (ולא רק – על אלפי מוצרים נוספים באתר, הקלידו את הקוד בסל הקניות ותגלו את ההנחה)

לחצי כאן לכל סוגי הלגו של הארי פוטר וכאן לשלל ערכות לגו במחיר הכי טוב בארץ.

מתנה מס׳ 3: תיק וקלמר של הסימפסונים

בחנות האונליין של סטורי תמצאו קולקציית תיקים וקלמרים מעוצבים של המותג הרשל, ואם הילד שלכם בעניין זו יכולה להיות אחלה מתנה בשבילו!

לחצו כאן לקולקציית התיקים.

ויש לנו גם קוד קופון לstory – הקוד goodmother מקנה לכן 10% הנחה על כל האתר, בנוסף לכל המבצעים, בנוסף לכל הטבות המועדון. הקופון לזמן מוגבל!

מתנה מס׳ 4: לוח שעם עם הקדשה אישית

אתר ״אהבה קטנה״ מציע מתנות איכותיות שאפשר להוסיף להן שם והקדשה אישית. כך קיבל מאיתנו הילד את לוח השעם הזה, עם איור של מפת עולם, ועליו שמו. גם שימושי וגם קישוט נהדר לחדר שלו.

רעיונות נוספים למתנה בהתאמה אישית של ״אהבה קטנה״ – ספלים יפים, קלמר, כרבולית, ציפית לכרית, מטריה, יומן, קופסת מזכרות ועוד.

יש לנו קוד קופון בלעדי עבורכן לאתר של אהבה קטנה:

הקוד goodmother מקנה 10% הנחה על כל האתר בנוסף למבצעים.

מתנה מס׳ 5: ספרים – סוד החיות הקסומות

עידן אוהב לקרוא, ואת סדרת הספרים הזו הוא אוהב במיוחד. הוא אפילו לוקח אותם איתו לביה״ס וקורא בהם בהפסקות.

הסדרה מספרת על בית ספר מיוחד ובו כל ילד צריך למצוא את בעל החיים המיוחד שלו, שיודע לדבר. בכל ספר קבוצת הילדים עוברת הרפתקאות חדשות סביב היומיום שלהם בבית הספר הקסום והחיפוש אחר החיות המדברות.

4 ספרים בסדרה, מנוקד חלקית, בהוצאת אגם.

מתאים לגילאי 8 – 14, ומאוד מאוד מומלץ!

יש לנו עבורכן קוד קופון ייחודי שמקנה 10% הנחה על כל האתר של ספרי אגם ובו תמצאו את ספרי הילדים הכי יפים שיש!
הקוד הוא goodmother, יש להקליד אותו בסל הקניות, ואפשר לנצל אותו בנוסף לחלק מההנחות באתר.

מתנה מס׳ 6: משחק קופסה – קטאן

קטאן הוא משחק בינלאומי זוכה פרסים, שמתאים לילדים מגיל 10 ומבוגרים. משחק חובה בכל בית!

קנינו אותו לעידן ובעצם גם קצת בשבילנו – עידן נהנה מאוד לשחק בו וגם אנחנו, שמשחקים ביחד איתו. זהו זמן האיכות שלו עם אמא ואבא, בימי שישי בערב.

למחירים הנמוכים ביותר שמצאנו לכל הגרסאות של קטאן לחצו כאן.

שימו לב – משחק הבסיס של קטאן עולה כאן 139 ש״ח בלבד!

בובות פופ זו המתנה המושלמת לילדים בגיל הזה. אפשר גם לשחק איתן, הן גם מהוות קישוט צבעוני וכייפי לחדר וגם מדובר בהשקעה, שכן מדובר בבובות אספנות שיום אחד יהיו שוות הרבה כסף.

המחיר הכי משתלם לבובות פופ שמצאנו הוא באתר ksp, שבו יש מבחר של כ-600 בובות פופ. בנוס, הקוד goodmotherksp נותן הנחה נוספת.

ראו גם את האדוונט קלנדר הזה, של בובות פופ מיני, שאפשר לתת במתנה כחודש לפני היומולדת, כדי שהילד יפתח מדי יום חלון אחד ויקבל בובה אחת במתנה. גם עליה הקוד שלנו מקנה הנחה.

מתנה מס׳ 8: תיק ונעלי ספורט טובות

היומולדת של עידן הוא באוגוסט, לקראת שנת לימודים חדשה, וגם תיק חדש לכיתה ד׳ קניתי לו כתוספת לערמת המתנות שקיבל:

קבלו קוד קופון לאתר של weshoes ובו אינסוף תיקים, נעליים, כפכפים, מגפיים ועוד, לילדים ולמבוגרים.

קופון ל-weshoes – הקוד good50 מקנה 50 ש״ח מתנה ברכישה מעל 350 ש״ח – כולל אאוטלט וכל מבצעי האתר. הקוד goodmother מקנה 10% הנחה נוספת על מוצרים עד 20% הנחה. אין כפל קופונים, תבחרו את הקופון שהכי משתלם לכן. *הקופונים תקפים ברכישה באתר בלבד.

מתנה מס׳ 10: ערכת רובוט להרכבה

אני תמיד מחפשת לילדים שלי משחקים שיאתגרו ויפתחו אותם. רובוט להרכבה עצמית זה רעיון מושלם למתנה מהסוג המאתגר והמפתח לגילאי היסודי, ואחד הטובים בקטגורייה הוא הרובוט ״טיבו״ של המותג הצרפתי buki.

על רובוט טיבו שמעתי המלצות כבר הזמן, ואף רציתי לקנות אותו ליומולדת של עידן, אבל משום מה תמיד נגמר המלאי שלו בחנויות! הפעם הצלחתי לתפוס אותו לקראת יום ההולדת של הבנות, ואני חייבת לציין שהיה שווה לחכות כי מדובר במשחק איכותי ביותר, מאתגר ומעניין, שכל ילד וילדה ישמחו לקבל.

הקוד goodmotherksp מקנה הנחה על הערכות של buki באתר ksp (ולא רק – על אלפי מוצרים נוספים באתר, הקלידו את הקוד בסל הקניות ותגלו את ההנחה)

לחצו כאן לכל המוצרים של בוקי צרפת במחירים מעולים.

רובוט טיבו. טוילנד קופון למשחקים הכי שווים
רובוט טיבו. טוילנד קופון למשחקים הכי שווים

מתנה מס׳ 11: מצלמה

והנה עוד רעיון טוב למתנה לילד בן 9 – מצלמה דיגיטלית לילדים, כזו שלא תהיה יקרה מדי, עמידה לנפילות, תפיק תמונות טובות מספיק.

מצאנו כזו באתר של ksp, של המותג sjcam.

מתנה מס׳ 12: משחק slide quest

תכירו את אחד ממשחקי הקופסה הכי טובים ששיחקנו בהם – הסלייד קווסט! המשחק מדמה משחק וידאו, יש בו שלבים שצריך לעבור, אפשר להיפסל בו ולהפסיד חיים וגם להרוויח חיים נוספים ומטבעות. והכי טוב – כדי לנצח בו צריך לשחק בשיתוף פעולה – זהו לא משחק של תחרות.

משחק נהדר ומומלץ בחום, בעיקר לילדים בני 8 ומעלה. גם קטנים מזה יהנו לשחק בו אבל לא יבינו אותו עד הסוף.

מתנות לגיל 9
מתנות לגיל 9

מתנה מס׳ 13: ערכת לייזר טאג

מחנות הצעצועים stopper, חנות מדליקה שכולה אונליין, הזמנו את המתנה שעידן הכי אהב – ערכת הלייזר טאג. מדובר בערכת משחק שפועלת על אור אינפרא אדום (לייזר הוא רק בשם, אין כאן קרני לייזר אמיתיות), ומכילה 2 רובים ו-2 קולטנים שמתלבשים על הגוף. מדובר במשחק עם אורות, צלילים, המון אנרגיות ואדרנלין. הכי לצאת איתו לגינה בערב, כשמשחשיך, להוציא את כל האנרגיות ולישון טוב בלילה.

הלייזר טאג הוא מתנה מושלמת לעידן, שהוא ילד רגוע מדי – זה גרם לו לרוץ, להשתולל ולהנות עם חברים מהכיתה. גם דרך נהדרת לשבור את הקרח עם חברים שהוא פחות מכיר ומשחק איתם. כמובן שגם האחיות בנות ה-6 של עידן אהבו את המשחק.

מומלץ ביותר ולא רק לבני 9!


אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו מזמינים אותך להיכנס לכתבה זו – https://www.good-mother.co.il/coupons-2022/ ובה עשרות קודי קופון סודיים לחנויות אונליין הגדולות.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב